Kalorijų skaičiuoklė ir keli patarimai svorio mažinimui

Kalorijų skaičiuoklė ir keli patarimai svorio mažinimui

Plačiau pasidomėjus kalorijų skaičiuokle ir kaip lengviau galima būtų atsikratyti viršsvorio atradome daug patarimų, kurie visi yra įdomūs ir skirtingi. Todėl susipažinimui kelis pateiksime ir mes, kad jūs galėtumėte spręsti, išbandyta tai ar toks patarimas dar nesulaukė savo eilės išbandymams.

Skaitant patarimus teko pastebėti, kad kai kurie nevengia teikti patarimus lietuviams, nors jis veiksmingas galėtų būti tik amerikiečiams, nes raginimas atsisakyti vienos ar kelių vištienos kulšelių ar kepsnelių porcijoje mažiau, taip pat sumažinti ir bulvyčių free porciją, negalėtų tinkamai pasitarnauti mums, lietuviams. Tad, toks patarimas dėl porcijų mažinimo nėra visiškai teisingas. Dauguma ekspertų mano, kad maisto porcijų mažinti neverta, jei tinkamai pasirinksite ir susiplanuosite savo mitybą. Tokiems atvejams yra tiksliai paskaičiuota ir pateikta patogiam naudojimui – kalorijų skaičiuoklė.

Produktai, kurie trukdo mesti svorį!
Produktai, kurie trukdo mesti svorį!

Kalorijų skaičiuoklė – kai žinodami suvalgomo maisto kalorijų kiekį jame, galite išvengti alinančių ir savijautą trikdančių dietų ir nevarginti savęs klausimais, galiu tai valgyti ar ir vėl priaugsiu papildomo svorio. Tinkamai susiplanavus savo mitybą, nereikės atsisakyti nei mėgstamų patiekalų, nei saldumynų, nei užsimerkti, nei nekvėpuoti tada, kai pilvas urzgia, o Jūs einate pro mėsainių parduotuvę ar greito maisto užkandinę.

Deginantys riebalus produktai!
Deginantys riebalus produktai!

Kitas mūsų aptiktas patarimas yra įvardinamas, kaip užkandžiavimas sveikais produktais, tai yra, kai tarp didžiųjų pavalgymų yra jaučiamas alkis ir jį bandoma numalšinti valgant vaisius ar daržoves. Ekspertų manymu, toks užkandžiavimas galėtų padėti atsikratyti alkio net ir intensyvaus darbo metu, nors nuomonių yra įvairių, daržovės, pavyzdžiui morkos, galėtų tapti geru pakaitalu greitiems užkandžiams, tokiems kaip mėsainiai, dešrainiai, kebabai ar kitokiems produktams, greito maisto užkandinėse.

Sveika mityba!
Sveika mityba!

Kad nereikėtų mažinti  maisto porcijų yra patarimas, viena gudrybė, kuri nesunkiai padeda apsisaugoti nuo persivalgymo išsaugant ir sotumo jausmą organizmui. Dauguma specialistų pataria, kad mėgstantiems pavalgyti gausiau, bet susirūpinusiems tuo, prieš valgį derėtų išgerti stiklinę vandens, kas maisto valgymo metu, savaime sumažins suvalgomo maisto kiekį.

Prieš gausesnio maisto suvartojimą, pabandykite pasivaikščioti, tai padės sudeginti kalorijų, šiek tiek daugiau, nei įprastai, tai nebus svorio kritimui po kiekvieno pasivaikščiojimo, bet tinkamai suplanavę savo dienotvarkę, mitybą ir poilsį organizmui, krentančio svorio ilgai laukti neteks. Na, o jei patarimais nesate įkvepiami ir abejojate tuo ką perskaitote, visada galite apsilankyti pas dietologus ar fizinių pratimų specialistus, kurie gali išsklaidyti visas Jūsų abejones.
Taip pat skaitykite:

Apdrausti transporto priemonę KASKO yra paprasta

Apdrausti transporto priemonę KASKO yra paprasta

Internetu apdrausti savo namus ar transporto priemonę dabar labai paprasta. Šiomis paslaugomis, kurios teikiamos nuotoliniu būdu naudojasi vis daugiau ir daugiau žmonių. Labai populiarus yra Kasko draudimas internetu, kuris užsakomas norint apsaugoti savo turimą transporto priemonę nuo galimų finansinių nuostolių.

Užsakant įvairias paslaugas dažnai pirkėjai palygina jas su tomis pačiomis, tačiau kitose įmonėse teikiamomis paslaugomis. Tai galioja ir tuomet, kai perkamas draudimas skirtas transporto priemonei. KASKO draudimas skiriasi nuo privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo. Pastarojo atveju patekus į eismo įvykį bus atlyginti nuostoliai, kuriuos besidraudžiantis asmuo padarys tretiesiems asmenims. Tai reiškia, kad kito asmens automobilis nukentėjęs per eismo įvykį bus remontuojamas jūsų draudimo bendrovės lėšomis. Taigi, kito asmens finansiniai nuostoliai bus padengti, o jūsų ne. Tai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kuri paskatina transporto priemonių savininkus ieškoti papildomo draudimo. Toks yra KASKO draudimas. Tai savanoriškai pasirenkamas draudimas. Apsidraudus juo bus padengti finansiniai nuostoliai tam, kuris draudžia savo automobilį šiuo draudimu. Visai nesvarbu, kas yra eismo įvykio kaltininkas. Kasko draudimas internetu apsaugos jus nuo galimų finansinių praradimų. Taigi, net jei avarijos kaltininkas esate jūs pats, tai turint tokios rūšies draudimą bus išvengta didelių išlaidų. Jeigu turėsite tik privalomąjį vairuotojų civilinį draudimą, jums draudimo išmoka nebus išmokėta.

Pažvelgus į KASKO draudimo sąlygas pastebimi ir kiti privalumai. Galima pasirinkti galimas rizikas. Savanoriškas draudimas padengs pagrindinius nuostolius, kuriuos patirs besidraudžiantis automobilio savininkas. Į šias sąlygas įeina ne tik avarijos nuostoliai, bet ir transporto priemonės vagystės atvejai. Taip pat ir tai, jei vagys apvogs automobilį, pavyzdžiui, bus pavogti veidrodėliai ar lempos. Kartais pasitaiko ir tokių atvejų, kai patiriama trečiųjų asmenų veika, kuomet automobilis apgadinamas. Tokiais atvejais taip pat bus padengti nuostoliai. Tikriausiai daugeliui teko nemaloniai pasijusti, kuomet palikus transporto priemonę prie parduotuvės ar kitoje viešoje vietoje atėjus pamatoma, kad yra nulaužtas veidrodėlis ar subraižyta kuri nors automobilio dalis. Turint KASKO draudimą nuostoliai bus padengti. Taip pat bus atlyginta patirta žala nuo stichinių nelaimių, gaisro, nelaimingo atsitikimo ir pan.

Draudimas padeda apsisaugoti nuo įvairių nemalonių nutikimų ne tik kelyje, bet ir palikus transporto priemonę stovėjimo aikštelėse, gatvėse ar kitose vietose. Nuo tokių įvykių, kuomet nukenčiama finansiškai, niekas nėra apsaugotas, o atsiradusios išlaidos nieko nenudžiugins, todėl visuomet verta apsidrausti.

KASKO. Savanoriškas draudimas. Pigesnis internetu. Išmokos.

Apie NT agentūrą Klaipėdoje

Apie NT agentūrą Klaipėdoje

Viename iš tinklaraščių rakshtys.wix.com/ aptikome šį straipsnį ir nusprendėme juo pasidalinti. Kokia bus iš to nauda suprasite tik perskaitę straipsnį ir supratę jo esmę.

Klaipėda nėra mažas miestas, todėl atrasti agentūrą buto pardavimui nėra sudėtinga. Nekilnojamo turto pirkimas ar pardavimas Klaipėdoje atrodo apmiręs, jei su šiais veiksmais nesusiduri tiesiogiai.

Pamenu laikotarpį, kai su šeima nusprendėme plėsti gyvenamų patalpų erdvę ir pardavus butą keltis gyventi į namą. Vistiek, sava erdvė, savo kiemas ir garažas yra tai dėl ko mes ir gyvename šioje žemėje.

Taigi, kaip buvome prieš tai apsvarstę su žmona ir susidarę buto bei kraustynių planą, taip pradėjome šio plano įgyvendinimo pirmą etapą.

1. Internetinėje erdvėje susiradau nekilnojamo turto agentura Klaipeda, suprantama, pradžioje jų sąrašas buvo labai didelis, prašymą padėti parduoti išsiunčiau kone visos agentūroms. Žinoma, vienų agentūrų agentai su manimi susisiekė iškart, kiti paskambino jau po buto pardavimo, tad tokiu principu, pradžioje buvo atrinkti ir NT agentūrų vadybininkai. Kaip sakoma, kas greitesnis, tas mums naudingesnis.

2. Rekomenduoti agentūros vadybininkės mes nuskubėjome į registrų centrą išsiimti kažkokių lakštų, kuriuos notaras turėjo perduoti būsimiems pirkėjams (į šią procedūra nesigilinau, viską darė vadybininkė).

3. Pradėjau ieškoti viešoje erdvėje nekilnojamo turto vertintojus, kurių paslaugų kainos skiriasi kaip dangus su žeme. Jei padorūs vertintojai ima po 100 eurų už vertinimą, tai kiti drįsta užsiprašyti net 150 eurų už išsamų buto įvertinimą. Ne juokinga Lietuvoje?

4. Aptvarkėme butelį, nors euro remontas buvo darytas prieš gerus 5 metus, kosmetinio remontuko reikėjo. Šiek tiek padažėme, pašlifavome, akį badančias skyles užšpakliavom ir uždažėm, po ko butelis atrodė kaip naujas.

Suprantama, butas buvo jau su spalvomis, todėl dalis pirkėjų turėjo atkristi dėl netinkančios spalvos ar bendro vaizdo, bet dėl to galvos sau neskaudinome, nes matėme kiek atsirado norinčių tą butą bent pažiūrėti. Kasdien ateidavo po kokius 10-15 smalsuolių.

Laikas bėgo, lankytojų vis mažėjo, prasidėjo antras etapas. Po geros savaitės ar kelių, pradėjo agentai vėl skambinėti ir jau suprašymu antram vizitui tų klientų, kurie pas mus kartą jau buvo ir nori dar kartą apžiūrėti butelį, gal pasiderėti ir dėl kainos.

Tokiu tempu, kurį patys užsikėlėme, mūsų butas buvo parduotas per 3 savaites už priimtiną mums kainą, gal dar šiek tiek brangiau nei buvome planavę vidurkį. Bet čia ne mūsų, o NT agentės nuopelnas, už ką jai atsidėkojome komisiniu sėkmės mokesčiu ir sėkmės palinkėjimu atsisveikinant.

Mes visada pasitikime nekilnojamo turto agentūromis Klaipėdoje, nes turime patirties ir savo nuomonę apie jas.

Kaip pirko NTPadės agentūraInvesticijos. Verta rinktis.

Graviravimo tekstas prieš daugelį metų buvo mažinamas 400 kartų

Graviravimo tekstas prieš daugelį metų buvo mažinamas 400 kartų

Šio bandymo tikslas buvo sumažinti originalą Viešpaties malda kaip mažas plotas, kaip įmanoma ir dar jis išliks įskaitomi pagal lupa. Mašina buvo sukurta siekiant sumažinti originalas 400 kartus.
Graviravimas operacija buvo atliekama pačiame taške katerių ir sunkumas buvo patyręs išlaikant pranašumą taško, kol po daugelio eksperimentų, kai buvo priimtas palyginti bukas kulka formos taškas. Kita problema buvo, kad poliravimo paviršių turi būti išgraviruotas sklandžiai ir butas per šimtą tūkstantosios colio. Daug medžiagos buvo naudojamos – skirtingų rūšių grubus, veido milteliai, deimantiniai Frezos ir tt, bet galiausiai buvo nustatyta, kad poliravimo su bauda vaikas odos pagaminta aukščiausios paviršių. Vaikas atrodė tik pakankamai dulkes įdėta į jį tinkamai poliravimo veiksmų.
Pantografo mašina turėjo būti izoliuoti nuo įsteigtų cecho vibracijos. Nors mašina buvo montuojamas ant betono pirmame aukšte jų gamyklos su medienos gabaliuke nustatyta ant viršaus, vibracija perteikta nuo mašinų 100 pėdų atstumu pakako iškreipti graviravimas pakankamai, kad jis neįskaitomas. Todėl buvo būtina naudoti keturių guminių pagalvėlių 3 mm storio po mašina, siekiant panaikinti šį vibraciją.

Operatoriaus rankos svoris buvo pakankamai, kad pavasarį visą mechanizmą ir taip iškreipti minutės raides gatavo graviravimas. todėl padavimo mechanizmas buvo perkeltas į mašinos stalo, o darbas buvo tiekiamas iki katerių. Ji buvo taip pat neįmanoma naudoti elektros šviesos apšviesti darbą. Šilumos iš šios lemputės sukelia pakankamai plėtrą pantografo mechanizmo perkelti pjovimo tašką visiškai nuo graviravimas su valandai po to, kai buvo sureguliuotas. Dėl šios priežasties naktinis darbas buvo neįmanoma. Taip pat tai buvo būtina, kad šaltų skersvėjų būti laikomi toliau nuo mašinos, nes jos suvedžiojo susitraukimo dalių ir būtų kaip žalinga, kaip per daug šilumos.
Numeryje yra oro kondicionieriai nebuvo galima šį darbą ir nemažai sunkumų buvo patirties su kintama dulkių daleles, kurios nusėda ant darbo ir prisitvirtina prie pjovimo tašką. Kai tai nutiko pjovimo turėjo būti paimtas ir dalelių pašalinti, nes tai Siekti toks didelis mikroskopu, kad būtų visiškai neaiškus vaizdas pjovimo taško ir darbui.

Graviravimas Vilniuje. Dienoraščiai. Graviravimo istorija.

2012 metai atliktas tyrimas dėl laivavedžių kursų Kaune

2012 metai atliktas tyrimas dėl laivavedžių kursų Kaune

15min.lt rastas straipsnis sudomino ne tik pareigūnus, bet ir skaitytojus, kurie norėdami sužinoti tyrimo rezultatus paviešino 2012 metais skelbtą straipsnį apie įtarimus organizuojant fiktyvius laivavedžių kursus Kaune.

Pareigūnai atlieka tyrimą dėl galimų fiktyvių laivavedžių kursų Kaune

Pasak LNK Žinių, įtariama, kad abejotinais būdais pažymėjimus įgijo garsus teatro režisierius Rimas Tuminas, buvęs Kauno apygardos teismo vadovas Albertas Milinis, buvęs Marijampolės policijos vadovas Edvardas Bukota, taip pat su nusikalstamu pasauliu siejami asmenys, Kauno politikai ir jų šeimų nariai. Kai kurie jų sako, kad pažymėjimus gavo sąžiningai. Laivavedžių kursai turėjo vykti prie Kauno marių, tačiau tikrintojams netikėtai apžiūrėjus patalpas, jos rastos užrakintos – nesimatė nei dėstytojų, nei mokinių. Kad paskaitos buvo fiktyvios Saugios laivybos administracijai patvirtino ir vienas dėstytojas. „Turimi audito duomenys mums labai aiškiai parodė, kad yra piktnaudžiaujama ir yra nusižengiama įstatymams,. Ir mes kreipėmės į teisėsaugos institucijas ir turime informaciją, kad yra pradėtas ikiteisminis tyrimas. Ir per tą laikotarpį iš tikrųjų pagal mūsų turimus sąrašus apie 400 Lietuvos Respublikos piliečių buvo tokie pažymėjimai buvo išduoti, nors kaip nustatė auditas, faktiškai nevyko jokie kursai“, – LNK sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Mokyklos atstovas, atsakingas už praktinius kursus, pripažino, kad nevyko paskaitos, nebuvo žmonių nesusirinko ir taip toliau. Nuo tyrimo priklausys, ar pažymėjimai iš juos gavusiųjų bus atimti. Bendrovė jau neteko teisės rengti kursų.

Straipsnis paimtas iš: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/pareigunai-atlieka-tyrima-del-galimu-fiktyviu-laivavedziu-kursu-kaune-56-234666

Gaila, bet pareigūnų išvados ir sprendimai rasti nebuvo, o taip norėtųsi sužinoti šios istorijos baigtį… Norisi tikėti, kad tai buvo tik nedidelis nesusipratimas ir viskas buvo išsiaiškinta be didelių baudų, griežtų papeikimų ar visiško mokyklos uždarymo. Visko būna, visko pasitaiko, todėl be teisinių sprendimų ir išvadų sunku spręsti iš straipsnio turinio kaip buvo iš tikro.

Laivo teises. KiekvienamAtgalinės nuorodos.

Mados tarp vairavimo mokyklų

Mados tarp vairavimo mokyklų

Vairavimo mokyklos: „Regitra“ diktuoja madas

Vos tik pasikeičia automobilių parkas įmonėje „Regitra“, pokyčiams rengiasi ir vairavimo mokyklos. Pastarųjų vadovai tikina, kad, nors mokiniai prioritetą teikia gerai parengiantiems instruktoriams, svarbu ir tai, kokiu automobiliu ruošiamasi egzaminui. Mokymo specialistas Artūras Pakėnas pasakoja, kad tuomet, kai būsimus vairuotojus egzaminuodavo ne „Regitra“, o kelių policija, vairavimo mokyklos savarankiškai spręsdavo, kokiais automobiliais mokyti vairuoti. „Tuomet viskas priklausydavo nuo mokyklos vadovo. Vėliau, kai „Regitra“ įsigijo automobilius egzaminams, kilo didelis mokinių noras mokytis panašaus tipo automobiliais, kokie yra „Regitroje“. Kai kurios vairavimo mokyklos iki šiol pateikia privalumą, kad moko tokiais pačiais automobiliais. „Regitra“ diktuoja madas, nes mokiniai nori mokytis vairuoti tokiais automobiliais“, – portalui LRT.lt sako A. Pakėnas. Pritrūkę renginių varėniškiai patys organizuoja automobilių slalomo varžybas  (1) Tačiau, pasak A. Pakėno, tai – menkas privalumas, nes esą svarbu išmokyti vairuoti, o ne leisti pasėdėti tokiame automobilyje, koks yra „Regitroje“. „Galbūt svarbu, kad automobilis būtų tokios pačios klasės. Mokyti žmogų vairuoti visureigį, kai egzaminas vyks kompaktinės klasės automobiliu, būtų neracionalu“, – svarsto A. Pakėnas. LRT.lt pašnekovas moko vairuoti „Hyundai“ – automobiliu, kuris anksčiau priklausė „Regitrai“ ir kuriuo buvo laikomi egzaminai. „Neretai vairavimo mokyklos įsigyja tuos automobilius, kuriais buvo laikomi egzaminai. Jie patenka į rinką, turi dvigubus veidrodėlius, papildomus pedalus, specialią registraciją“, – pasakoja vairavimo instruktorius. Kadaise „Regitra“ buvo įsigijusi „Opel Astra“, todėl vairavimo mokyklos taip pat stengėsi turėti tokius automobilius. Vėliau „Regitros“ automobilių parkas atsinaujino „Volkswagen Golf VI“, „Hyundai i30“, „Ford Focus“. Vilniuje įsikūrusios vairavimo mokyklos vadovas Algimantas Žukauskas pasakoja, kad jo įmonė prieš keletą metų taip pat stengdavosi turėti bent dalį tokių automobilių, kokius turi „Regitra“. „Tačiau paskutiniu metu mokiniai ne itin dažnai teiraujasi, ar galima mokytis tokiais automobiliais, kokius turi „Regitra“. Vieną kitą panašų turime, tačiau yra ir kitokių modelių. Pastaruoju metu labiau kreipiamas dėmesys į instruktorių, kuris sėdi šalia mokinio. Bet, pavyzdžiui, Ukmergėje, kiek žinau, mokiniai dar labai kreipia dėmesį į automobilį: jei būna toks, koks yra ir „Regitroje“, tai tą vairavimo mokyklą [mieliau renkasi]“, – kalba A. Žukauskas. Jo teigimu, anksčiau tiems instruktoriams, kurie turėdavo tokius automobilius, kokius turi „Regitra“, būdavo mokamas ir šiek tiek didesnis atlyginimas. Apie penkiolika automobilių, daugiausia – dyzelinių variklių, savo automobilių parke turi vairavimo mokykla „Dorkanas“. Jos vadovas Audrius Stramkauskas pasakoja, kad mokiniams svarbu tai, su kokiu automobiliu mokomasi vairuoti. „Mokinys psichologiškai geriau jaučiasi, jei mokosi ir egzaminą laiko su tokio pat modelio automobiliu. Sutikite, kad net ir mes, turintys didelį vairavimo stažą, atsisėdę į kitą automobilį iš pradžių nesijaučiame labai jaukiai. Nuvažiuokime į automobilių saloną, atsisėskime į kokį automobilį ir važiuokime. Valdymo prietaisai kitur, bėgiai mėtosi kitaip… Visuomet reikia pagalvoti, kaip patys jaustumėmės, atsidūrę kitokiame automobilyje“, – LRT.lt kalbėjo A. Stramkauskas. Jo teigimu, artimiausiu metu „Regitra“ vėl žada atnaujinti savo automobilių parką, todėl vairavimo mokyklos kreips į tai dėmesį. Pasak vairavimo mokyklų atstovų, joms svarbu įsigyti techniškai tvarkingų ir taupių transporto priemonių. Dabar „Regitroje“ B kategorijos vairavimo egzaminai laikomi naujais (ne senesniais nei 3 m.) „Ford Focus“ markės automobiliais. Vidaus reikalų ministro patvirtintas motorinių transporto priemonių vairuotojų egzaminavimo sąlygų tvarkos aprašas numato tik vieną šios kategorijos egzaminams skirtų automobilių parko formavimo kriterijų – automobiliai, kuriais laikomas egzaminas, turi išvystyti ne mažesnį kaip 100 km/h greitį. Nepatyrusiems vairuotojams norėjo riboti automobilio galią Kovo pradžioje vyriausybė nepritarė siūlymui, kad dvejų metų vairavimo stažo neturintys asmenys galėtų vairuoti tik negalingus automobilius. Tokias pataisas praėjusiais metais buvo įregistravusi grupė Seimo narių „darbiečių“. „Vyriausybė nepritarė tai iniciatyvai. Pirmiausia Europos Sąjungos narės neriboja masės ir galios santykio lengvuosiuose B kategorijos automobiliuose. Antra, Tarptautinės kelių eismo konvencijos nenumato tokio reglamentavimo. Trečia, pradedantiems vairuotojams toks ribojimas sudarytų kai kurių nepatogumų. Šeimos automobiliu nelabai būtų galima pasinaudoti, antra, darbdavio automobiliu nelabai būtų galima naudotis“, – žurnalistams po ministrų kabineto pasitarimo sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius. Kaip LRT.lt teigė valstybės įmonės „Regitra“ Egzaminų metodikos skyriaus vyriausiasis specialistas Algimantas Tarabilda, saugaus elgesio eismo sraute gebėjimo pademonstravimui neturi įtakos automobilio markė, modelis, galingumas, automobilio pagaminimo metai. Per savo darbo praktiką „Regitros“ metodininkai esą nėra gavę atitinkamų institucijų apibendrinimo, nustatančio ryšį tarp automobilio galingumo ir avaringumo. Vairavimo egzaminų sritį kuruojantis Saulius Šuminas – „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas mano, kad siūlymai riboti automobilių galią pradedantiesiems vairuotojams kyla iš klaidingos prielaidos, neva pagrindinė eismo įvykių priežastis yra vairavimo įgūdžių stoka. „Tikėtina, kad ribojimai dėl automobilių galios, kaip ir galingų automobilių vairavimas su šeimos instruktoriumi tik kels nepatogumų šeimoms, kurios naudojasi vienu automobiliu, tvarkingiems vairuotojams, bet neduos to efekto, kurio laukiama – nepakeis rizikuoti linkusių vairuotojų įpročių“, – teigia S. Šuminas.

Papildomi vairuotoju kursai.

Straipsnis paimtas iš: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/vairavimo-mokyklos-regitra-diktuoja-madas.d?id=70702538

Vairavimo mokyklos. Paugliams. Geriausios.