Kalorijų skaičiuoklė ir keli patarimai svorio mažinimui

Kalorijų skaičiuoklė ir keli patarimai svorio mažinimui

Plačiau pasidomėjus kalorijų skaičiuokle ir kaip lengviau galima būtų atsikratyti viršsvorio atradome daug patarimų, kurie visi yra įdomūs ir skirtingi. Todėl susipažinimui kelis pateiksime ir mes, kad jūs galėtumėte spręsti, išbandyta tai ar toks patarimas dar nesulaukė savo eilės išbandymams.

Skaitant patarimus teko pastebėti, kad kai kurie nevengia teikti patarimus lietuviams, nors jis veiksmingas galėtų būti tik amerikiečiams, nes raginimas atsisakyti vienos ar kelių vištienos kulšelių ar kepsnelių porcijoje mažiau, taip pat sumažinti ir bulvyčių free porciją, negalėtų tinkamai pasitarnauti mums, lietuviams. Tad, toks patarimas dėl porcijų mažinimo nėra visiškai teisingas. Dauguma ekspertų mano, kad maisto porcijų mažinti neverta, jei tinkamai pasirinksite ir susiplanuosite savo mitybą. Tokiems atvejams yra tiksliai paskaičiuota ir pateikta patogiam naudojimui – kalorijų skaičiuoklė.

Kalorijų skaičiuoklė – kai žinodami suvalgomo maisto kalorijų kiekį jame, galite išvengti alinančių ir savijautą trikdančių dietų ir nevarginti savęs klausimais, galiu tai valgyti ar ir vėl priaugsiu papildomo svorio. Tinkamai susiplanavus savo mitybą, nereikės atsisakyti nei mėgstamų patiekalų, nei saldumynų, nei užsimerkti, nei nekvėpuoti tada, kai pilvas urzgia, o Jūs einate pro mėsainių parduotuvę ar greito maisto užkandinę.

Kitas mūsų aptiktas patarimas yra įvardinamas, kaip užkandžiavimas sveikais produktais, tai yra, kai tarp didžiųjų pavalgymų yra jaučiamas alkis ir jį bandoma numalšinti valgant vaisius ar daržoves. Ekspertų manymu, toks užkandžiavimas galėtų padėti atsikratyti alkio net ir intensyvaus darbo metu, nors nuomonių yra įvairių, daržovės, pavyzdžiui morkos, galėtų tapti geru pakaitalu greitiems užkandžiams, tokiems kaip mėsainiai, dešrainiai, kebabai ar kitokiems produktams, greito maisto užkandinėse.

Kad nereikėtų mažinti  maisto porcijų yra patarimas, viena gudrybė, kuri nesunkiai padeda apsisaugoti nuo persivalgymo išsaugant ir sotumo jausmą organizmui. Dauguma specialistų pataria, kad mėgstantiems pavalgyti gausiau, bet susirūpinusiems tuo, prieš valgį derėtų išgerti stiklinę vandens, kas maisto valgymo metu, savaime sumažins suvalgomo maisto kiekį.

Prieš gausesnio maisto suvartojimą, pabandykite pasivaikščioti, tai padės sudeginti kalorijų, šiek tiek daugiau, nei įprastai, tai nebus svorio kritimui po kiekvieno pasivaikščiojimo, bet tinkamai suplanavę savo dienotvarkę, mitybą ir poilsį organizmui, krentančio svorio ilgai laukti neteks. Na, o jei patarimais nesate įkvepiami ir abejojate tuo ką perskaitote, visada galite apsilankyti pas dietologus ar fizinių pratimų specialistus, kurie gali išsklaidyti visas Jūsų abejones.
Taip pat skaitykite:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.